Välkommen till min blogg!😀

Välkomna till min blogg, den här bloggen kommer handla om mig och mina två ponnysar. Jag har en b-ponnyn som heter ultra och är 14 år gammal Oxå har jag en D-ponny som heter Joyce och är 6 år gammal. Jag har haft Ulla i 2 år den 14 april och jag har haft Joyce sen den 14 februari. Det kommer även handla om mig och min fritid när jag är med kompisar och allt möjligt. På dagarna är jag oftast i stallet med mina bästa kompisar Evelina och Emilia, vi tre hade en blogg förut som hette poniiriders men nu bloggar vi inte på den nå mera, så då gjorde jag en egen blogg och hoppas att ni vill kolla på min blogg och tycka om den.😀
Det var nog allt jag ville skriva men bloggar sen för ska klippa mig snart😱😱
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback